Monday, February 14, 2011

KeSyangaN terHEBAt!!!

Name beliau ialah ERMA ZUHAIRA BINTI OMAR
(btol kan ak eja name koe??)hehe..sori..tkot tertggl H je..
Di sebabkn koe suke warna hijau, segala y aku ske tntang koe,akan ku 'highlight' kan dgn warna HIJAU
(tgh ak menaip siren bomba berkumandang lak.ggu ayt jiwang ak..)
nak gne ak ke sye??ari nie baik skit..gne sye la...

sye knal minah nie mse OTW dri City kampus, johor bahru nak menghala ke kampus segamat..
di sebabkan kami mmg x lar sebatang kara di Larkin, kami pun bertemu sewaktu dlm perjalanan ke bas UITM y tersergam indah itu.lalalala~

kami pun duduk bersama dalam mengharungi mase perjalanan selama 3jam..
sesampai je di segamat, kami mendaftar...
alhamdulillah kami duduk bersama.
mmg bersyukur giler kerana saye seorg diri, dan begitu juga die.
jadi, sye tidak berase sunyi..
kerana die xda la lepak bilik kwn die..slalu ad dgn sye..
(sob sob sob...ase nak nges lak)

sem pertama kita bersama walaupun berlainan kelas...
janji blaja bnda y sama kan..
thx ema coz slalu ajar ak bile ak xpaham..
n slalu bg motivasi kat ak soh ak study..
jujur ak ckap..bile ak tgk koe study,msti ak ase terpanggil utk stdy..
trime kasih x terhingga sahabat..


nie gamba time kite KO..igt ak beg duit hijau koe y ak slalu gelakkan..hahhaha



nie plak gmba first kite tgkap..n merupakan kali pertama kite jmpe..kan3x..
time nie ak nges ag mgenangkan kwn2 di tggalkan..
koe plak bleh lak nk tgkp gmba..tp ak ikot je..menolak kang tkot wt koe nanges lak..
huhuhuu...(gemok nye ak dlu).

bile masok sem2..xsangke kita same bilik ag..tmbahan aku daftar kelas same dgn koe..
tp sem2 nie la byk bnda ak ase..
jujur ak pnah nges sbb koe..tp lame2 ak cbe phm kan..
situasi yang koe alami skang nie pnah aku alami dlu..
tp ak cme pndam n lepaskan kat syuk..
tp,lame2 ak dh biase ema..n ak phm keadaan koe..
aku lpaskan koe je.walaupun aty aku sakit.
tapi koe jgn isau tau..ak xsimpan dendam ape2...


gamba nie di ambil time besday nisa n sape tah..antra bella or aini seingat aku..
comel kan ak??hehehe


mse sem3,ak dah biase dh dgn sume keadaan..
kita study same2..
kite tgk muvi same2..
sume kite wat same2...
thx ema sbb mse plg payah n byk musibah dtg ats dri ak mse form3..n ak xtau nk crite dgn spe..
sbb time 2 jugk ak hilang syuk..
n koe dtg bg ak kekuatan..xlupe pakcik NASDI y membantu,,.
aku tau koe sedih an bile tgk ak isi borang fast track..
aku nampk ema..tp ak xleh wat pape dah ema..
maafkan ak ema..mse kite berdua singkat...
tp,koe wat la degree kat tmpat aku yer..leh la kite jmpe walau xkerap mcm dlu..

aku nk kau tau y ak sayang koe sgt3x,..ak xnak koe sedih dah,,
koe kne kuat..ak akn bantu koe walau ak jauh..
koe jge dri bebaik tau ema..
igt aku selalu tau..hehehe..
syang koe sgt3x..love u..mmuuaahh3x..


P/s from hafiz: jgn pkir -ve sgt..n cbe hadapi sume 2..klo setahun stengah dapat bertahan, bertahan sehabis boleh..akhirnye, kepuasan n kejayaan y bakal terima..insyaALLAH..amin..

2 comments:

aFahzz Mahmud said...

ak turut sedey bc koe pnyer entry...klaulaa ak ley luahkan gak ape y ak rase kt papan keyboard nie..hurm..ak xpndai..

mmg amek fast track 1 cbrn r..cbrn ptame sal kwn..mmg teramat sedey mengingtkan mse y blalu ngn bgitu cpt... :/ :? :% :@@

cik ruru said...

atleast koe sme u je kan..xda beza pun..koe leh jmpe ak kan..

Template by:

Free Blog Templates