Wednesday, July 6, 2011

bola VS izuan salahuddin

nampak x kemeriahan kegembiraan yang tak terkate kat tajuk tu...
idea nie dtg mse tgk bola smlm..
kelantan VS sabah...
seriously, nie bukan aku y suke layan bola nie...

alkisah nye, dulu aku nie mmg giler3x benci bola..
ase alasan utk benci nie mmg xmunasabah la...
sbbnye, laki y minat bola akan jdi giler fanatik kat bola..
so, i made my own conclusion,
aku xkan bahagia dgn org y minat bola nie..
sbbnye lagi, takot bola ag penting dri aku..
so pathetic!

pendorong utama yang membuka aty utk tgk bola nie,
family la..
bkan secara langsung pun, secara tdk lgsg gak..
dah tv y mampu ad astro stu je..
jdi, kompem2 la dorg tgk bola...

dgn hati y remuk kesah gelisah nie pun menonton la
sambil msg dgn nasdi..yelah..hafiz kan tgh MSK..hp xda..
hehehhehe..jujur kan aku nie..hahahah

1st bola y aku tgk mse kelantan vs terengganu..
time 2 y aku dok usha cme daudsu je..


aku pun xtau motif npe g tgk die..
se-ingat ak la an..sbb aku ckp die mcm nasdi..
tgk balik2- mmg tak la-..hhahaah
then, usha yang lain...pencarian berjaya!
body nasdi mcm izuan..gemok an..heheheh..
sori...peace!


lepas wat kawad cam sume, google la kan...
nie arahan nasdi sbb aku dok sebot2 sal izuan..
(xmembantu btol)
x giler ag nk print gmba izuan tmpal kat bilik..
tempah kubur awl nmenye 2..
phamm??

sejak dok usha2 izuan nie la y jdi minat bola..
lame xtgk pnye psal..
tgk la bola smlam...
smgat nk tgk die je..bkan nk tgk bola pun...hhahahaha
seriously, i'm in love with you...
(nak mati ke ape..xckop dgn y dah ad ke..hahahah)

cute an..hahahahah... (*_*)

seriously lagi..aku x giler nk crop gmba sndri then copy sbelah gambar mamat nie..hahhaha

peace yaw!

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates